- PorscheMerk
- 911Model
- 8088 KMkilometerstand
- Sportwagen/CoupéCarrosserie
- GroenKleur
- 3996 ccMotorinhoud
- 374 kW (508 pk)Vermogen
- AutomaatTransmissie
- 07-01-2022Bouwjaar
- 2Deuren
- BenzineBrandstof
- margeBTW/Marge
- -Kenteken
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2021 - jun. 2024
Technische informatie
Koppel: 470 Nm Aantal cilinders: 6
Transmissie
: 7 versnellingen
Automaat Tankinhoud: 64 liter
Aandrijving
: Achterwielaandrijving Acceleratie (0-100): 3
4 s Topsnelheid: 318 km/u Ledig gewicht: 1.410 kg Wielbasis: 246 cm
Interieur
Interieur
kleur: Zwart Aantal zitplaatsen: 2
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13 l/100km (1 op 7
7) Energielabel: G
Onderhoud
historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden) APK: Nieuwe APK bij aflevering Financiële informatie Motorrijtuigenbelasting: geen In onze showroom hoor je nog wel eens een do of een don't
vrij recent nog uit de mond van een zeer beminnelijke dame 'je denkt toch niet dat ik naast je ga zitten in zo'n auto met zo'n grote vleugel achterop...' en daar ging de GT3 droom aan diggelen. In dit specifieke geval had de minister van financiën de begroting niet geheel op orde
wie mooi(er) wil zijn moet daar spreekwoordelijk ook iets meer voor over hebben. Ze zijn niet doof in Zuffenhausen voor de wensen van de sportieve klant met net iets meer gevoel voor stijl. De marketing mensen bedachten het Touring pakket en kregen de techneuten zo ver om een GT3 verantwoord te ontdoen van die opzichtige spoiler
de fraaie brede neus bleef gelukkig én noodzakelijkerwijs wel. Immers 510 échte atmosferische pk's beteugel je niet zonder de gehele carrosserievorm ook een functie te laten hebben. Juist
als één grote vleugel die je ook bij 320km/u stabiel op weg houdt. Die topsnelheid is een bijna onwerkelijk getal
het maximaal toerental van de on-geblazen platte 6 cilinder van 9.000 is wél werkelijkheid. Overigens is ook ver onder dat motorfiets- achtige toerental ruim voldoende trekkracht aanwezig. De snelste variant met PDK is in ons verkeersklimaat ook nog eens de comfortabelste versie als je even geen zin hebt om 'aan' te staan. Zet de rij-modus knop op het stuur in Sport Plus
vink de Sportuitlaat aan en duw de pook naar links zodat je handmatig schakelt middels de metalen flippers achter het stuur
feest op vier (20 en 21inch) wielen in een circuitauto met kenteken. Dankzij het ultra moderne GT3 onderstel
intelligente en instelbare traction control plus meesturende achteras kom je ook nog zonder kleerscheuren thuis. Dat onderstel is zó goed dat zelfs bij extreme stuurbewegingen er nog verbazingwekkend veel ruimte is voordat het traction control lampje oplicht. De perfectste 911 is deze
de GT3 Touring is al een icoon. Gezien het voornemen van Porsche om de volgende generatie 911 als hybride of zelfs elektrisch te motoriseren mag deze laatste atmosferische versie nu al investeringspotentieel toegedicht worden. Zo'n auto dient dan wel een sluitend en overtuigend CV te hebben; afkomstig van een zeer zorgvuldige en bij ons bekende eigenaar
geheel origineel
niets aan gespoten of gewerkt. Porsche onderhouden bij 5.000km. Perfect geconfigureerd door een Porsche liefhebber die ook nog eens €10.000
- extra over had voor de bijzondere lakkleur van de auto. Deze zgn. Paint To Sample kleur
tot voor kort in goed Duits 'Sonderfarbe'
is het stijlvol gekozen Dark Olive Metallic. Verder bevat de optielijst belangrijke extra's als carbon kuipstoelen
een lift op de vooras van de auto
keramische remmen en bijv. een interieur met speciale leeraccenten. Onderscheidend
winnaar in iedere vergelijkingstest als het gaat om all-round inzetbaarheid
stuurgedrag
betrouwbaarheid en supercar prestaties. Negen één één! Altijd weer. Deze GT3 wordt geleverd inclusief Porsche Approved garantie. Zie onze website voor meer dan 80 foto's www.witmerodijk.nl of gebruik de volgende link; https://www.witmerodijk.nl/te-koop/porsche-992-gt3-touring-'22-dark-olive-met.-/2483