- BMWMerk
- M4Model
- 17686 KMkilometerstand
- Sportwagen/CoupéCarrosserie
- GrijsKleur
- 2979 ccMotorinhoud
- 367 kW (499 pk)Vermogen
- AutomaatTransmissie
- 31-05-2016Bouwjaar
- 2Deuren
- BenzineBrandstof
- margeBTW/Marge
- K5-76-81Kenteken
Algemene informatie
Modelreeks: 2013 - 2020 Modelcode: F87 Referentienummer: K576818
Technische informatie
Koppel: 600 Nm Aantal cilinders: 6
Transmissie
: 7 versnellingen
Automaat Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving
: Achterwielaandrijving Acceleratie (0-100): 3
8 s Topsnelheid: 305 km/u Ledig gewicht: 1.512 kg Wielbasis: 281 cm
Interieur
Interieur
: sonderpolsterung (Z1XX)
Stof Aantal zitplaatsen: 4 Milieu CO2-uitstoot (NEDC): 199 g/km Energielabel: F Emissieklasse: Euro 6 Verbruik Gemiddeld brandstofverbruik: 8
3 l/100km (1 op 12
0) Historie Onderhoudshistorie: - 20-03-2024 (17.503 km): kleine beurt Staat Technische staat: goed Optische staat: goed Staat interieur: goed Aantal sleutels: 2 Financiële informatie Motorrijtuigenbelasting: € 243 - € 268 per kwartaal Afleverpakketten Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie
geldige APK
en RDW-leges. Overige informatie Airconditioning: werkt Storingsmelding: Nee BMW M4 GTS - 500 pk. Waterinspuiting
trackday-spoilers
een onderstel dat regelrecht uit de autosport lijkt te stammen: BMW heeft alles uit de kast gehaald voor de M4 GTS. Als extra sportieve uitvoering weet hij de M4 qua rijdynamiek nog eens te overtreffen - en dat is een prestatie van formaat. Er zijn 700 exemplaren gebouwd en die zijn allemaal verkocht. Er is bijna geen één autofabrikant die níet roept dat voor bepaalde zaken 'inspiratie is opgedaan in de autosport'
maar BMW maakt deze claim met de M4 GTS meer dan waar. Sterker nog
als je de splitter onder de voorbumper
de achterspoiler en het verstelbare onderstel in de racemodus zet
kun je er zo het circuit mee op. Met de oranje rolkooi
de zes bevestigingspunten voor de gordels en een brandblusser kun je hem nog beter afstemmen op snelle rondetijden. Omdat je echter ook wel eens naar je werk moet of boodschappen moet doen
is de auto gelukkig ook aan te passen op straatgebruik. Verwacht overigens geen luxueuze verstelsystemen
je moet gewoon met een inbussleutel aan de slag om te voorkomen dat de spoilers en splitters van je € 175.000 euro kostende bolide sneuvelen op de eerste de beste drempel. Gelukkig hoef je verder geen aanpassingen te doen om op de openbare weg te genieten van deze racer. Wat ook scheelt
is het feit dat er nogal wat gewicht is bespaard: naast die motorkap zijn ook alle spoilers
het dak
het schutbord en de kuipstoelen van CFRP gemaakt. De achterbank is verwijderd en afgewerkt met GFRP
ofwel met glasvezel versterkt plastic. De uitlaat is door het gebruik van titanium 20 procent lichter dan het normale exemplaar en zal ongetwijfeld een fenomenale bak herrie produceren. Keramische remmen en een zeventraps automatische transmissie zijn standaard. Onze mening Bruut allereerst vanwege zijn haast ongezonde potentie. De 3
0-liter biturbo zes-in-lijn die onder de koolstofvezel motorkap ligt
blèrt er niet minder dan 500 pk uit (da's 69 pk meer dan een normale M4). Dat betekent dat je al na 3
8 seconden 100 km/u rijdt en pas stopt met versnellen als er 305 km/u op de klok staat. Daarbij kun je met dit apparaat een rondje Nürburgring in 7 minuten en 28 seconden te kunnen afraffelen. Moet je wel een beetje kunnen sturen
natuurlijk - hij doet het niet helemaal in z'n uppie. Onderhoud Deze auto werd nieuw geleverd in Nederland op 31-06-2016 door Dusseldorp (Zwaag) Hoorn
en is daarna onderhouden door BMW Proa Premium
Palma de Mallorca. Vanaf 2022 werd het onderhoud voortgezet door ATL BMW & MINI. Alle doorgangen zijn in de onderhoudshistorie bij BMW zichtbaar. BMW Palma de Mallorca 27-07-2018 bij 2.007 km: Servicedienst inrijcontrole
BMW-motorolieservice
bougies vervangen
onderhoud fijnfilter van de waterinspuitinstallatie
olie van achterasdifferentieel verversen 16-09-2020 bij 10.607 km: BMW-inspectie II incl. carrosseriecontrole
koelvloeistof verversen
Remvloeistof in ABS/AXC+T remsysteem ATL 17-10-2022 bij 17.026 km: Extra service
wieluitlijning kinematica diagnosesysteem
Remvloeistof in ABS/AXC+T remsysteem 01-09-2023 bij 17.100 km: BMW-motorolieservice 20-03-2024 bij 17.503 km: BMW-motorolieservice Uitrusting Deze BMW M4 F82 GTS (WBS4S91080K576818) is af-fabriek onder andere uitgerust met: 0230 EU-specifieke extra werkzaamheden 02MK M transm. m. dubb. kopp. en Drivelogic 02NK M Carbon keramische rem 02PA Wielbout met slot 02VB Bandenspanningsweergave 02VY BMW LM-wiel M dubbelspaak 437 fer.grey 0302 Alarmsysteem 0423 Vloermat velours 0430 Binnen-/buitenspiegel
aut. dimmend 0431 Binnenspiegel
automatisch dimmend 0441 Roker-kit 0493 Opbergpakket 04WH Blue Shadow accent zwart hoogglanzend 0502 Koplamp reinigingsintallatie 0508 Park Distance Control (PDC) 0521 Regensensor 0544 Snelheidsregeling met remwerking 0548 Kilometersnelheidsmeter 0552 Adaptieve LED-koplamp 0563 Lichtpakket 05AN BMW Organic Light 0601 TV-functie 0609 Navigatiesysteem Professional 0610 Head-Up Display 0654 DAB-Tuner (voorbereid voor DAB+) 0698 Area-Code 2 voor DVD 06AC Intelligente noodoproep 06AE Teleservices 06AK Connected Drive Services 06AM Real-Time Traffic Information 06AN Concierge Services 06AP Remote Services 06AR Internet 06FV Online entertainment 06NH Handsfree-set met USB-aansluiting 0760 Hoogglans Shadow line 0775 Dakhemel antraciet 07ME M Drivers Package 0845 Akoestische gordelwaarschuwing 0850 Dagrijverlichting 0868 Taalversie Nederlands 0886 Boorddocumentatie Nederlands 08KA Olieverversingsinterval 24 mnd/30.000 km 08S2 Codering alarmsignaal 08S3 Autom. vergrendeling bij wegrijden 08TH Verkeersbordherkenning 0940 Uitrusting op speciaal verzoek 09AA Bescherming buitenzijde ILED Individuele uitrusting bekleding De beschrijving van deze ATL Special is met uiterste zorg tot stand gebracht
gebaseerd op de informatie van en gevalideerd door de verkoper. ATL Specials voert op basis van de verstrekte informatie een (voor)selectie uit en raadpleegt openbare bronnen op eventuele onregelmatigheden. Bij ATL BMW & MINI staat een team van 14 gepassioneerde specialisten voor u klaar
ieder met zijn eigen expertise. Samen zetten we ons in om uw auto de zorg en aandacht te geven die hij verdient. Onze oprichter
Henri Kleine Toereers
ontdekte zijn liefde voor BMW en MINI al op jonge leeftijd. Na zijn opleiding aan de HTS Autotechniek begon hij zijn carrière als aftersalesmanager bij BMW Oldenhof
destijds de toonaangevende BMW-dealer in Enschede. In de jaren '80 en '90 was BMW Oldenhof een begrip. Toen het bedrijf later overging in BMW Smudde en uiteindelijk BMW Broekhuis
besloot Henri zijn droom te realiseren: een universeel autobedrijf veranderen in een specialist in BMW en MINI. In 2002 richtte hij ATL BMW & MINI op
waarnaar zijn beide zoons in zijn voetstappen traden en het bedrijf overnamen. Sinds de oprichting is ATL BMW & MINI gestaag gegroeid. We bieden nu een breed scala aan diensten op één locatie: van de verkoop van BMW's en MINI's tot het importeren van voertuigen. Daarnaast beschikken we over een
waar ons team met de grootste zorg aan uw auto werkt. Bij ATL BMW & MINI staat kwaliteit en klanttevredenheid voorop. We zijn trots op onze geschiedenis en blijven ons inzetten om uw rijervaring te optimaliseren. Of u nu komt voor onderhoud
een of een specifieke service
ons team staat voor u klaar. Welkom bij dé specialist voor BMW en MINI!